Găsiţi-i şi folosiţi abilităţile lor!
Inevitabilul s-a produs. Începând de azi, 19 decembrie 2005, în mediile de afaceri şi in câteva instituţii publice de marcă totul s-a schimbat.
Un grup de 18 persoane, înarmate cu cele mai puternice arme persuasive acţionează pentru a-şi atinge scopurile cu o eficienţă de neegalat!
Nimic nu va mai fi la fel de aici înainte. Căci workshopul Persuasive Advertising, Negotiating & Selling prezentat de Ronald Amsler, directorul NLP Institut Zürich, şi organizat de Competent Consulting, reprezintă piatra de hotar pe calea intrării în era influenţării cu adevărat eficiente.
Vreme de patru zile, cei 18 s-au adunat în sala Agat de la U Business Center şi au descoperit, rând pe rând:
- modalităţile prin care îşi pot crea ori de câte ori au nevoie o stare interioară adecvată, amestec de încredere în sine, claritate a ideilor şi spontaneitate a reacţiilor,
- mijloacele prin care pot intra în armonie rapidă cu orice interlocutor, făcând să apară în acesta încrederea şi deschiderea spre comunicare,
- structurile lingvistice Emo-Talk, care ajung la inima oricui şi permit influenţarea stării emoţionale a interlocutorului în vederea creerii premiselor ideale pentru obţinerea unui acord,
- structurile lingvistice Hit-Talk, care permit contrarea oricărei obiecţii şi, chiar mai mult, subminarea ei chiar de către cel care o lansează,
- metode extrem de eficiente şi absolut noi de obţinere a finalizării conversaţiei sau negocierii în sensul dorit de ‘persuasiv’.
Conform unui vechi adagiu, un om informat este pe jumătate salvat. De aceea, ne-am făcut datoria să vă atragem atenţia că dacă de acum înainte veţi constata că anumite persoane obţin de la dumneavoastră mult mai mult, mult mai uşor, mult mai rapid decât eraţi obişnuiţi până acum, înseamnă că aţi detectat un asemenea „persuasiv”.
Semnele distinctive sunt:
- au o mare încredere în sine şi în oferta sau obiectivul lor,
- au o extremă flexibilitate în a se adapta la stilul dvs.
- au o abilitate excepţională de a descoperi care sunt adevăratele dvs. nevoi şi aşteptări,
- vă impresionează prin competenţă şi atentia faţă de aşteptările dvs.,
- au o uşurinţă deosebită în a rezolva obiecţiile şi a elimina obstacolele din calea colaborării cu dvs.
Cum presa reuşeşte întotdeauna să-şi facă datoria şi să descopere la timp orice schimbare în echilibrul de forţe, şi în acest caz revista Capital şi-a infiltrat în cadrul seminarului un reporter de marcă, ce vă va oferi în unul din numerele viitoare informaţii obiective, reflectând puncte de vedere foarte diferite.
Astfel vă va fi încă mai limpede ce avantaj au cei care au „mirosit” imediat oportunitatea şi au acţionat, pentru a-şi crea cel puţin câteva luni de avans faţă de competitori. Căci de-abia în luna iunie 2006 acest eveniment va putea fi repetat – iar atunci, este limpede, bătălia pentru a prinde un loc în sala de curs va fi acerbă. Iar până atunci, cei care se simt deja în pericol pot contacta organizatorii, echipa Competent Consulting, pentru a organiza traininguri interne pe aceeaşi temă şi a recupera din handicap.
Ca o undă de şoc, acest transfer de abilităţi de comunicare şi influenţare a început deja să se răspândească în mediul de afaceri. Nu ştim dacă va ajunge la dvs. astăzi, sau doar peste câteva luni – în orice caz cu toţii îi vom simţi efectele.